Ofte stillede spørgsmål

Nedenfor kan du se de oftest stillede spørgsmål, men du er altid meget velkommen til at ringe til mig.

Levering og ordrer:

Kan jeg selv afhente foderet?

Ja! Du kan afhente foderet direkte fra vores lager Dybdalsvej 32A, Resenbro, 8600 Silkeborg, og dermed spare fragten.

Du skal blot vælge “Afhentning fra lager” lige før betaling af din ordre i webshoppen.

Du modtager en sms, så snart foderet står klar til afhentning. 

Foderet ligger i trækassen i skuret!

 

 

Hvad er leveringstiden?

1-3 hverdage (gælder både bestilling på webshop og via telefon).

Modtager jeg en ordrebekræftelse?

Ja, ved bestilling på webshop modtager du med det samme en ordrebekræftelse via mail. 

Modtager jeg en faktura?

Ja, din faktura fremgår af din ordrebekræftelse. Ved bestilling via telefon modtager du også en faktura pr. mail. 

Om foderet:

Hvordan skal foderet doseres?

Se doseringsvejledning på foderposen, eller læs beskrivelsen her på siden under hvert produkt.

Hvordan skal foderet opbevares?

Foderet skal opbevares tørt, i lukket pose eller lufttæt emballage, ikke for varmt og hævet fra gulvet.

Hvad er holdbarheden på foderet?

12 måneder fra produktionsdato.

Hvornår skal der skiftes til voksenfoder?

Det afhænger af hvilken type kæledyr, hvilken race og hvilket foderprodukt, du har/fodrer med. Se derfor den specifikke anbefaling for skift til voksenfoder under det enkelte  foderprodukts Ernæringsvejledning

SKRIV TIL OS:

Vi besvarer alle henvendelser hurtigst muligt – også i weekenden!

    * Påkrævet.